BLOEMEN

SERVICE

Bloemenabonnement

helemaal

geautomatiseerd op maat van je bedrijf

Boeketten

Ontdek onze bloemenabonnementen op maat van je bedrijf, steeds op locatie geleverd in heel België

Wist je dat bloemen op kantoor 100% kunnen ingebracht worden als kost.

Bloemen op kantoor zorgen voor...

  • Hogere productiviteit
  • Meer creativiteit 
  • Een gemoedelijke sfeer 
  • Positieve eerste indruk bij klanten en zakelijke relaties
Veldboeket bloemenabonnement Tilia paars en oranje tinten

Onze bloemenabonnenemten zijn volledig geautomatiseerd met een app, zodat je altijd op de hoogte bent en ze steeds kunt plannen en aanpassen naar jouw wensen.

Wat onderscheidt de Tilia bloemenabonnementen van andere?

Flexibiliteit

Het lidmaatschap staat volledig in teken van jouw agenda en beschikbaarheid. We hebben het allemaal druk en als je dan eens bloemen ontvangt, moet je daarvan kunnen genieten. Daarnaast staan we 100% voor het leven vieren, dus ga je op vakantie? Super! Geen bloemen nodig dus, dit kan je dan ook heel makkelijk aanpassen in de app.

Kwaliteit

Door op deze manier te werken verzekeren we steeds de beste kwaliteit van bloemen. Wij kunnen net voor het boeket naar jouw vertrekt de bloemen bij ons laten leveren en verwerken. Daarnaast werken we met een lokale leverdienst zodat de transittijd van de pakketjes tot een minimum is gebracht. Dit samen met live track and trace codes zorgen voor de snelste en vlotste service op de huidige markt.

Persoonlijk

Bij Tilia is het persoonlijke aspect ENORM belangrijk. Ik weet wie je bent en wil je ook leren kennen. Daarnaast krijg je 24 ontwerpen waar je uit kunt kiezen en kies je de boeketten die JIJ het mooist vind. Geen onaangename verrassingen, enkel boeketten dat jouw voorkeur hebben

Geautomatiseerd

Heel het lidmaatschap wordt geregeld via een app. Hierdoor is heel het systeem geautomatiseerd en blijf je steeds op de hoogte zodat alles duidelijk is en je je nooit iets in vraag moet stellen. Leveringen, verzorging van je boeket, … Krijg je allemaal een update voor.

Hoe maak je de keuze?

Stap 1: Kies hoeveel boeketten je graag wenst

  • 1 boeket 
  • 2 boeketten 
  • 3 boeketten 
  • op maat

 

Stap 2:  Kies voor hoelang je bloemen wilt *

  • 3 maanden
  • 6 maanden
  • 1 jaar

(*) Je kan je abonnement steeds flexibel inplannen en hangt niet vast aan de periodes. 

Bloemenabonnement voor je bedrijf dat is...

  • Bloemen op kantoor geleverd in heel België wanneer jij dat wenst 
  • Goed gevulde wilde luxe boeketten 
  • Bespaar tijd door de automatisatie van de app
  • Bespaar geld door een abonnement
  • Op factuur en 100% aftrekbaar

De verschillende opties

Tilia Floral Club Elite

In de Elite-versie is elk boeket een ware eyecatcher voor je bureau. Dat van je werkplek een inspirerende fleurige plek maakt.

vanaf €60/boeket

Tilia Floral Club Prestige

Geniet van de verfijning en veelzijdigheid van twee prachtige boeketten speciaal samengesteld om uw ontvangstbalie en koffieruimte te verfraaien.    

Combinatie van een €80 boeket en €60 boeket

Tilia Floral Club Supreme

Het hoogtepunt van de Floral Desk Policy is een combinatie van 3 boeketten. Startende bij een indrukwekkend boeket bij het onthaal tot de finishing touch in de vergaderzaal.  

Combinatie van een €80 boeket en 2 x €60 boeket

De verschillende periodes

Je kan steeds kiezen uit een periode van 3 maanden (6 boeketten), 6 maanden (12 boeketten) of 1 jaar (24 boeketten) 

Veel gestelde vragen:

Hoe werkt het lidmaatschap en de boeketplanning?

Bij ons lidmaatschap koop je een vooraf bepaald aantal boeketten en je hebt de flexibiliteit om deze boeketten in te plannen over een periode van 18 maanden. Hoewel onze app momenteel nog in ontwikkeling is, zul je zodra deze gereed is toegang krijgen tot de functionaliteit om je boeketten te plannen. 

Hoe kan ik mijn boeketten plannen?

Zodra onze app beschikbaar is, kun je inloggen en je boeketten inplannen volgens jouw voorkeur. Je hebt de keuze uit een vast boeketontwerp dat om de twee weken verandert. Dit ontwerp kan je gedetailleerd bekijken via een 360° weergave in de app. 

Hoe verloopt de levering van de boeketten?

Je kunt erop vertrouwen dat onze leveringsdienst zorg zal dragen voor een tijdige en betrouwbare levering van je geplande boeketten. We streven ernaar om jouw boeketten in perfecte staat bij je af te leveren. De boeketten worden in stevige dozen ingepakt om de perfecte boeket bij jou te garanderen.  

Kan ik last-minute wijzigingen aanbrengen in mijn planning?

Absoluut. We begrijpen dat plannen soms kunnen veranderen. Daarom stellen we je in staat om wijzigingen aan te brengen in je boeketplanning tot 5 dagen voor de geplande levering. Of het nu gaat om een andere leveringsdatum of een nieuw ontwerp. Je hebt de flexibiliteit om je plannen aan te passen via de app. 

Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?

Je kan al de soorten meteen helemaal betalen met bancontact of visa/mastercard. Daarnaast kan je de grotere abonnementen ook in schijven betalen. Bovendien is er de mogelijkheid om je lidmaatschap met ecocheques te betalen. 

Kan ik met ecocheques betalen?

Ja natuurlijk! 

Kan ik mijn lidmaatschap delen met anderen?

Het lidmaatschap of de toegang tot de app is persoonlijk. Wel is het mogelijk om de boeketten te laten leveren op een ander adres met boodschap als cadeau. 

Wat gebeurt er als ik mijn boeketten niet binnen de 18 maanden kan inplannen?

Als je boeketten niet binnen de periode van 18 maanden kunnen worden ingepland kunnen ze komen te vervallen. We raden aan om regelmatig je planning te bekijken en ervoor te zorgen dat he optimaal geniet van je lidmaatschap. 

Kan ik het lidmaatschap cadeau doen?

Ja zeker, noteer bij het afrekenen dat het om een cadeau gaat en wij regelen een elektronische cadeaubon. 

Zijn er extra kosten voor je levering?

Nee, de kosten voor levering zijn inbegrepen bij je lidmaatschap. Je hoeft je geen kosten te maken voor extra kosten voor bezorging. 

Kan ik mijn lidmaatschap upgraden?

Ja, dit kan allemaal via de app. Ook kan je steeds voor het Elite boeket upgraden als je dit wenst voor op de feesttafel bijvoorbeeld.  

Kan dit op factuur?

Ja, geef bij het afrekenen de facturatiegegevens in en we bezorgen later je factuur. 

× Stuur een bericht